2011. augusztus 31., szerda

1.jegyzet... Megszállottság.


A nevem Benjamin. Benjamin Henderson. Egész életemet arra tettem fel, hogy kutassak... történelmi személyek után, ilyesmik. Mindig megkerestem róluk dolgokat, érdekeltek, hogyan éltek... és legfőképp, miben haltak meg. Aztán egy nap, megszállottjává váltam Kathleen Ellwood életének. Sokkal több volt, az átlag történelmi szereplőknél. Rendkívül gyönyörű volt, és az élete is eléggé izgalmasnak tűnhetett, teli titkokkal. Kutattam utána, talán már a megszállottja lettem, amikor nem találtam semmi feljegyzést arról, hogyan hallhattott meg. Álmomban sem gondoltam volna, hogy létezhet ilyen. Az összes feljegyzéseket, még a kamu dolgokat is átkutattam, de még azokban sem említették Miss Kathleen halálának pontos okát és idejét. Ezért úgy döntöttem nem adom fel. Néha összeültünk pár társainkkal, meséltem nekik a dologról, akik végül 1 hétig nézték a feljegyzéseket, aztán mikor eredménytelen lett a dolog, feladták. Így magamra maradtam ezzel a témával. Nem tudom mi vonzott annyira, Kathleen Ellwod különös életében. Vajon a titkok miatt tűnhetett el a színről? Nem, az nem lehet... de mégis akkor mi lehetett a fő ok? Éjjel-nappal a könyveket bújtam, és egyre érdekesebbnek és vonzóbbnak tűnt számomra. Mintha tényleg csak élt volna, de sosem halt meg. Néhányan őrültnek néztek, néhányan pedig kinevettek amiért ennyi időt szánok, egy történelmi személyre. Már a régi munkám is csak ebből állt. Valahogy a többi ember nem kötötte le annyira a figyelmemet, mint Kathleen. Éreztem, hogy nehéz lesz megtalálnom a megfejtést, de valahogy mégis megakartam találni. Sosem adtam fel semmit, valahogy nem volt rám jellemző, ezért mikor már egy halom könyv és feljegyzés hevert az asztalamon, még őrültebben kutattam a dolog iránt. Találtam helyszíneket ahol megfordult, kerestem nyomokat, és ez már nem csak a történelmi dolgokra vonatkozott. Úgy éreztem magamat mint egy nyomozó. Ilyen rejtélyesen nem tűnhetett el senki, biztosan kell lennie valaminek. És azt sem hinném el, hogy Kathleen Ellwood jelentéktelen személye volt a történelemnek. Még bátyám Slater sem akart hinni nekem. Azt mondta adjam fel, hiszen ez a nő már nem él... és mindennek van oka. De én csak tovább folytattam, amikor egy nap érdekes feljegyzés akadt a kezembe. Régi emberekről, - lényekről, - szólt az egész, akik csak éjszaka jöttek elő. Elsöpörve billentyűzetemről a jegyzeteket, bepötyögtem a dolgot. Meglepődve figyeltem végig a cikken, próbáltam értelmezni, míg eljutott a tudatomig, hogy itt már nem csak Kathleen-ről van szó, hanem több "lényről" is. És innentől kezdődött el ám csak a móka.. Nem vettem be senkit, nem érdekelt más csak az, hogy róluk többet kiderítsek. Persze Kathleen Ellwood iránti rajongásom nem szorult háttérbe, hanem egyre inkább csak nőtt. Próbáltam összekapcsolni a dolgokat, és rájönni valójában mi is történhetett. És így váltam végül Kathleen Ellwod megszállottjává....

1 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Nagyon tetszik a blogod meg az egész töri kiváncsi vagyok mi fog kisülni belöle és lécc siess a kövivel!!!
    Puszi:Lilly

    VálaszTörlés